mandag 27. juni 2011

Europa - Siste nedtelling

Vel, det er vel i grunn ikke helt sant selv om musikken sier det, med vinden i håret og luftgitaren over skuldra. Men Trondheim går stadig nærmere slutten, og det blir stadig mer virkelig. Rommet er omtrent like ferdig pakket som det var for noen dager siden, så fremdriften har vært minimal

Har gitt pengemaskinen min beskjed om fra 15:00 på Fredag 1. Juli, da får dem klare seg selv. Dem virket litt overrasket over det, og hadde nok regnet meg jeg skulle være å suse på gummi mye lengre enn som så. Men jeg tror jeg klarer å nå målet om å jobbe inn for å få betalt alle regningene + mat i sommer.

Sitter og oppdaterer meg litt på London på kveldene. Ser litt på leiligheter som kalles billige, men som nesten krever en tusenlapp i måneden pr kvadrat. Også leser jeg litt om skolen, og Lene har gitt meg linker hvor jeg fant info om fagene.

Før Australiæsjh, så leste jeg slike linker med interesse, og drømte om overdådig undervisning som følge av overdådige formuleringer. Jeg merker nivået på forventningene er seks fot under nå, fordi jeg leser i grun blablablabla-blabla, og lurer på hva det egentlig betyr. For i min verden betyr nå "demonstrate practical, critical, analytical, creative, intellectual, methodological and communication skills necessary to future good practice in the area of their own practice" å skrive en stil. I allefall dersom det skrives med æsj-engelsk fra krokkislandet.

Helgen var fin. Jeg og Richard fikk smurt WD-40 på rustne volletballkunnskaper, og jeg var fryktelig dårlig nå. Men det ble fort bedre! Får metrologene det som jeg vil, så skal vi direkte fra Trondheim til Sandvika Beachresort for turnering.

De neste og siste dagene i Trondheim blir vel jobbing hele tiden, samtidig som jeg må fikse noen ting rundt i kring i byen og jeg skal pakke og vaske. Så uken går vel fort. Men jeg tror sommeren vil gå enda raskere!

For ikke å si 2011/2012!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar